Friday, December 10, 2010

DI SINI BERMULA

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah Tuhan semester alam.Hingga ke hari ini, masih memberikan nikmat-nikmat yang tidak terhitung, termasuklah dua nikmat yang terbesar, Iman dan Islam.Selawat dan salam untuk junjungan besar Nabi Muhammad SAW, keluarga baginda, sahabat baginda serta seluruh umat Islam yang sentiasa dalam proses mentarbiah diri

" Sampai bila hanya ingin menjadi PENYEBAR, sudah tiba masa untuk jadi PENGELUAR". Ayat ini membuatkan saya terpanggil untuk berfikir, sudah tiba masa untuk saya melakukan anjakan paradigma.

Untuk yang pertama ini, saya hadiahkan sesuatu buat kalian semua..enjoy it :)))


Tika kita bersua
Aku tersenyum, dikau tersenyum
  Ungkapan salam disapa
Bermulanya kisah kau dan aku

Kisah suka duka kita
Menjadi memori terindah
Bermula zaman kanak-kanak riang
Sehingga aku dan kamu
Mengenal cinta manusia
Mengenal cinta Ilahi

Hari berganti 
KITA semakin dewasa
Doaku sentiasa buatmu sahabat
Semoga 
Allah sentiasa menjadi penjagamu
Allah sentiasa menjadi temanmu

Kerna Aku + Kamu adalah Kita

~ Buat KAMU yang membaca~
~ Jumaat, 10/12~
~ 9.23 p.m~
~Mersing, rumah~


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO

0 comments:

Post a Comment